HTML

Csalamádé

Rövid epizódok egy teljesen érdektelen életből. Ja, és 42.

Friss topikok

  • Taurusz: @Daenerys Targaryen: Akkor cáfoljunk, amit lehet :D Szórakoztató központ nem igazán lennék, ahhoz ... (2019.09.28. 13:24) Baratság - extrák nélkül.
  • Taurusz: Köszi! (2008.07.22. 13:17) Helyzetjelentés
  • Taurusz: Köszi, de az alapelv a lényeg... :D Nem lehetek sikeres ember, mert akkor az nem is én lennék. ... (2008.01.03. 13:24) Kezdőőődik...
  • Taurusz: Nos, köszi, lehet... de én már előző életemben sem hittem a reinkarnációban. (2007.08.06. 22:13) A lényeg.

Linkblog

Rózsaszín elefánt

2017.03.20. 18:57 Taurusz

 Ismered azt, hogy ne gondolj a rózsaszín elefántra? Játsszuk! Ne gondolj rá! De ne! És már 2-0 ide... most én is így vagyok. Nem szabad keresnem. És ezért mindig az jár a fejemben. Feloldja-e a tilalmat? És mikor, ha igen? Tudom, neki így könnyebb, mint mondta nem fog készakarva bajt hozni a kapcsolatába. Tehát én, illetve a napi beszélgetések a baj. Én megértem, és el kell fogadjam, de pillanatnyilag az őrületbe kerget. Szó szerint. A falat még nem kaparom, de nagyon vágyok rá, hogy beszélhessek vele. De amit ő kér... és innen meg vagyok lőve.

 Egyszerűen tovább kellene lépnem. Jó lenne tudni, hogyan. Másra nem tudok gondolni, pörgetem magam, de amint megállok egy pillanatra, kattogok. És ha valami olyat látok, amit hozzá tudok kapcsolni, már megint ott vagyok a körvonalon. A megadott pályán száguldoznak a gondolataim. Hogy vajon mit csinál? És ő is épp most nézi a csillagokat az erkélyről? És elmentek a hétvégi tervezett programra? És jól érezte magát? És... millió kérdés. Válasz egy sem.

 Most is próbáltam magam lekötni, de már lassan kezdek kifulladni. Péntek óta minimális alvás, mert éjjel nem tudok elaludni, reggel meg korán kell kelni. Akár most is alhatnák, de nem kell. És tudom, hogy ez engem tesz tönkre, de próbálok jó mániákat felvenni. Lekötni magam a hasznos dolgokkal. Amik évek óta el voltak maradva, most lepörögnek. És mikor egy szusszanásra megpihenek... de hisz tudod.

 Ez egész biztos, nem normális állapot. Voltam én már szerelmes, csalódtam is, de ez... Bár lehet csak a kor miatt? De megint ott vagyok, hogy nem tudok vele mit csinálni, tovább kell lépni. Mert ő a másikat szereti. Remélem igaza van, és ő jobb nálam. Valaki nemrég azt mondta nekem,"Jól jegyezd meg! Semmivel sem vagy több senkinél. De kevesebb sem!" Hát... szerintem ez nagyon szép duma, csak nem igaz. Ilyen alapon nem szenvednék, csak odamennék találomra valakihez, hogy te figyu! Akarsz járni? (Jössz topogni, gecó?) De ez nem így megy. Mindenki más. Van aki egyik részben jobb, van aki másban, van aki mindenben pocsék, és van... nos ott van az a vékony réteg, amibe Móni is beleesett a szemeben. Mert érzem, hogy ő más. Ahogy ültünk az ebédnél, beszélgettünk a kocsiban, ahogy az egyik zenére tett utalásom azonnal megértette... Teljesen, mintha egész életemben rá vártam volna. És nem kereshetem.

  De mi lenne akkor, ha beszélgetnénk, mint előtte? Én bezavarnák a kapcsolatába, felzaklatnám. Igaz, én kicsit le tudnák nyugodni, de ez nagyon önző dolog lenne. És ha belegondolok, hogy csak pár nap telt el úgy, hogy megkért, ne keressem... Nagyon hosszú időnek érződik. (Csapongok. Újabban nagyon.) Jó megoldás, tudom, az lenne, ha elfelejteném. De az még nem megy,  csak elnyomni tudom a késztetést, hogy folyton ő járjon a fejemben.Ideig-óráig. Halad a házimunka, pörög a tempó, én meg kattogok.

 Lassan én leszek Hook kapitány, a Pán Péterből.

Szólj hozzá!

Címkék: élet csajok

A bejegyzés trackback címe:

https://csalamade.blog.hu/api/trackback/id/tr7712356085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása