HTML

Csalamádé

Rövid epizódok egy teljesen érdektelen életből. Ja, és 42.

Friss topikok

  • Taurusz: @Daenerys Targaryen: Akkor cáfoljunk, amit lehet :D Szórakoztató központ nem igazán lennék, ahhoz ... (2019.09.28. 13:24) Baratság - extrák nélkül.
  • Taurusz: Köszi! (2008.07.22. 13:17) Helyzetjelentés
  • Taurusz: Köszi, de az alapelv a lényeg... :D Nem lehetek sikeres ember, mert akkor az nem is én lennék. ... (2008.01.03. 13:24) Kezdőőődik...
  • Taurusz: Nos, köszi, lehet... de én már előző életemben sem hittem a reinkarnációban. (2007.08.06. 22:13) A lényeg.

Linkblog

Baratság - extrák nélkül.

2019.09.21. 14:38 Taurusz

Ismered a kifejezést, barátság, extrákkal. Na, most ez már a következő fokozat, extrák nélkül.

Nem is tudom, hogy kezdtem el beszélgetni egy régi exemel... ő talált meg, de hogy miért, nem emlékszem. Aztán húsvét alkalmából elmentünk közös buszos kirándulásra Lengyelországba. Három napos kiruccanás, tök jó volt. Sóbánya, Zakopane, Krakkó. A kiránduláson elég vegyes életkor volt jelen, a nyugdíjas gyakorlott utazótól a huszonéves párig. Elég jó társaság volt a busz hátuljában, a végén már rajtunk röhögtek, ahogy oltottuk egymást. Már tudták, hogy nem vagyunk normálisak, de azért az exemnek sikerült meglepett arcokat generálni, ahogy rámozdult az egyik utitárs csajra. Igen, ő bi. Én csak röhögtem rajta.

 Aztán nemrég költözött, segítettem neki. És feldobta, hogy mehetnénk megint együtt nyaralni, most Görögországba. Hát, tulajdonképp... miért ne. Úgyhogy hamarosan megint megyünk. De... ami tanulság volt, hogy nem véletlen mentünk mi szét. Baromira nem működött ez sose, és most se változott. :D Lengyel kiránduláson is este, már aludnák, (külön ágy, közte egy éjjeli szekrény) elővette a "Mit csinálsz" csábosnak szánt hangját. Előtte egy órával meg baszogatott, beszólogatott, aztán meg... "Számolom, meddig tudsz csöndben maradni. A rekord 16 másodperc. Nem akarod megdönteni?" 

 A költözésnél jöttek kollégái is, az anyja mondta, hogy hajcsárnak tartják. Aztán velem is megpróbálkozott, este, nulla világításnál rakjunk össze egy hintaágyat. Segített benne kb 500 szúnyog. Mondtam, hogy reggel majd megcsináljuk, erre "Hát...nem vagy valami kitartó."  Hát... nagyon messzire elküldtem. Aztán mire felkelt, megcsináltam a nyavalyás hintaágyát. Elvagyunk, lógunk, de simán letagadta tök ismeretlen embereknek, hogy valaha is együtt voltunk. Ha ennyire ciki vagyok, miért megyünk megint együtt nyaralni?

 Nem tudom, de nem is érdekel.

2 komment

Címkék: élet csajok

A bejegyzés trackback címe:

https://csalamade.blog.hu/api/trackback/id/tr2015118618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2019.09.28. 07:57:28

óóóó de kár, hogy nem látod a történetet. Ingyenbohócnak, szórakoztató központnak, melósnak tart. Kihasználja a figyelmedet, társaságodat, megszabadul a magányosság látszatától. És még szexet sem kérsz cserébe, tehát ingyen megússza a csaj.
Te meg degradálod magad a békasegge alá.
Ha te saját magadat nem becsülöd, mert hagyod ezt a játékot játsza veled, asszisztálsz hozzá, akkor ne várd, hogy a külvilág tiszteljen. Te magad fosztod meg magadat a saját tökeidtől.
óóó hol vannak már az igazi férfiak, megyek is vissza sárkányaimhoz :-)

Taurusz 2019.09.28. 13:24:55

@Daenerys Targaryen: Akkor cáfoljunk, amit lehet :D Szórakoztató központ nem igazán lennék, ahhoz nem vagyok elég szórakoztató. Segíteni szoktam neki, de a többi barátomnak is. Megszabadul a magányosság látszatától: van neki elég ismerőse-barátja, akivel el tudja tölteni az időt, én csak egy vagyok. És nem tud anyagilag sem kihasználni, kb a dupláját keresi mint én.
Degradálom magam: nem, engem a "piac" beárazott. Tudom mit érek, csak belefáradtam ebbe a párkereső játékba. Tele van vele a ****om. Most is minimális befektetéssel lenne három csaj is a láthatáron, de hogy őszinte legyek, egy picit sem tud megmozdítani. Ezzel az exel is csak el szoktunk menni időnként valamerre lógni, a költségeket megosztjuk. És hogy a külvilág mit szól hozzám, na azt meg igen magasról... parabolikus ívről, ha érted...
A sárkányokkal meg vigyázz: igazán sosincs gazdájuk. ;)
süti beállítások módosítása