HTML

Csalamádé

Rövid epizódok egy teljesen érdektelen életből. Ja, és 42.

Friss topikok

  • Taurusz: @Daenerys Targaryen: Akkor cáfoljunk, amit lehet :D Szórakoztató központ nem igazán lennék, ahhoz ... (2019.09.28. 13:24) Baratság - extrák nélkül.
  • Taurusz: Köszi! (2008.07.22. 13:17) Helyzetjelentés
  • Taurusz: Köszi, de az alapelv a lényeg... :D Nem lehetek sikeres ember, mert akkor az nem is én lennék. ... (2008.01.03. 13:24) Kezdőőődik...
  • Taurusz: Nos, köszi, lehet... de én már előző életemben sem hittem a reinkarnációban. (2007.08.06. 22:13) A lényeg.

Linkblog

Az élet

2008.08.10. 19:23 Taurusz

 Ma is olyat láttam, ami egy kicsit meglepett, elgondolkodtatott... ami nálam már teljesítmény. Mármint, hogy gondolkodnom kellett.

Egy réges-régi ismerősömről láttam egy részletet - utalást egy híradó részletben. Na, ő is vitte valamire. Ebből kifolyólag rákerestem pár régi emberre, akikkel már ezer éve nem találkoztam, és rájöttem, hogy én nagyon középszerű vagyok. A szakmában relatív jó vagyok, bár tudom, hogy vannak, akik nálam sokkal jobbak, nem egyet ismerek is. Van, aki bankban valaki, van aki a telekomnál főguru, meg van, aki egy vidéki iskolában rendszergazda.  A kulcs az ambíció. Ami van, akinek van, másnak pedig sokkal kevesebb. Van aki meglátja a lehetőséget, tud is élni vele, van aki meglátja, de nem tud vele mit kezdeni, és van aki szarik az egészre, úgy, ahogy a nagykönyvben meg van írva. Na, én az utóbbi csoportba tartozom, mint rájöttem. Csak elvagyok, de semmi távlati cél, semmi törekvés, csak a hétköznapi lét, amivel ugyanúgy lehetnék egy gyárban hegesztőipari szakmunkás, mint biztonsági őr, aki csak várja, hogy leteljen a műszak, és mehessen a fenébe. Na, én legalább nem a kocsmában verem el a pénzt, nekem rövid távú terveim vannak. Például be kéne fejezni a házam, venni kéne egy g15-öt, (De minek is? Mert nagyon tetszik?) ha marad pénzem szeretnék megint két kerékre pattanni, és menni bele a nyári éjszakába. De ennyi. Hogy mit fogok csinálni 10-20 év múlva? Ki tudja? Van aki tervez, van, aki csak sodródik. Az élet(em) céltalan. Én is lehetnék úgy, mint a hk unokatesóm, aki szült egy gyereket, aztán lerakja valahol, (szüleim, nagyanyánk, ő anyja, ha más nincs) és megy csavarogni a gyerek nélkül. Elvégre élni jó, a gyerek meg nyűg, nem? (Szerinte.) Én meg úgy vagyok, ha valamit csinálok, csináljam jól. Vagy sehogy. Én inkább a sehogy témában szoktam állást foglalni.

 Mindent lehet jól is csinálni, meg rosszul is. Van akinek ez az ahogy esik, úgy puffan kategória, de nálam ez nem megy. Ezért nem is tervezek, nem is törekszem tervezni. Majd csak lesz valahogy. Nem biztos, hogy nekem van igazam, de szerintem így normális.

 Ja, és majd el felejtem, van egy harmadik kategória is. Aki mindenkit kérdezget, mit tegyek, mit csináljak, most mi legyen. Ennek megvan az a hatalmas előnye, hogy mindig van kit hibáztatni. Mert ő mondta. És én megkérdeztem. Háromszor is. Három nap egymás után. Na, ők is ki tudnak borítani. Miért nekem kellene dönteni helyette? Miért nem képes felnőni? Na, mindegy a hangsúly most nem rajtuk van.

 Én, és nagyok sok középszerű ember. Lehet, hogy te is? Lehet, hogy te is hajnalban kelsz, hogy időben odaérj a munkahelyre, hajtasz, aggódsz, nehogy kirúgjanak, pedig utálod az egészet, de kell a pénz, mert hó végén jön a számla, és ki kell fizetni? És ha nincs két-három hónapig pénz, akkor mi lesz? Van némi tartalék, nem? Nekem szerencsére nincs hitelem, mindent visszafizettem, most vagyok a gyűjtögetős fázisban. De sokan vannak a középrétegből, akik egyik napról a másikra él, és tényleg örül, ha nem rúgják ki. Mert elvégre enni-fűteni kell.

 

 Erről szól az élet?

Szólj hozzá!

Címkék: élet

A bejegyzés trackback címe:

https://csalamade.blog.hu/api/trackback/id/tr38609602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása