HTML

Csalamádé

Rövid epizódok egy teljesen érdektelen életből. Ja, és 42.

Friss topikok

  • Taurusz: @Daenerys Targaryen: Akkor cáfoljunk, amit lehet :D Szórakoztató központ nem igazán lennék, ahhoz ... (2019.09.28. 13:24) Baratság - extrák nélkül.
  • Taurusz: Köszi! (2008.07.22. 13:17) Helyzetjelentés
  • Taurusz: Köszi, de az alapelv a lényeg... :D Nem lehetek sikeres ember, mert akkor az nem is én lennék. ... (2008.01.03. 13:24) Kezdőőődik...
  • Taurusz: Nos, köszi, lehet... de én már előző életemben sem hittem a reinkarnációban. (2007.08.06. 22:13) A lényeg.

Linkblog

Pozitív - negatív

2020.01.31. 16:32 Taurusz

Az élet néha ad, néha elvesz...

Tavaly a ház előtt kiégett az utcai lámpa. A neten megkerestem a bejelentő lapot, kitöltöttem. Arra számítottam az ünnepek miatt, hogy majd egyszer jönnek megjavítják. Volt rá tíz napjuk. Úgy értelmeztem tíz munkanapjuk, de ehhez képest a várthoz képest egy héttel előbb megjavították.

Ma reggel plusz egy foknál oldalba vertek kb egy kg sóval, úgy hogy nap közben kilenc fokot ígértek. Tíz fokban jöttem haza, mehetek megint kocsit mosni. (Tegnap kb húsz km.-et mentem szinte tükör jégen, útszórót nem láttam)

Izgalmas az életem, na.

Szólj hozzá!

Címkék: élet

A bejegyzés trackback címe:

https://csalamade.blog.hu/api/trackback/id/tr1415448912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása