HTML

Csalamádé

Rövid epizódok egy teljesen érdektelen életből. Ja, és 42.

Friss topikok

  • Taurusz: @Daenerys Targaryen: Akkor cáfoljunk, amit lehet :D Szórakoztató központ nem igazán lennék, ahhoz ... (2019.09.28. 13:24) Baratság - extrák nélkül.
  • Taurusz: Köszi! (2008.07.22. 13:17) Helyzetjelentés
  • Taurusz: Köszi, de az alapelv a lényeg... :D Nem lehetek sikeres ember, mert akkor az nem is én lennék. ... (2008.01.03. 13:24) Kezdőőődik...
  • Taurusz: Nos, köszi, lehet... de én már előző életemben sem hittem a reinkarnációban. (2007.08.06. 22:13) A lényeg.

Linkblog

Bakugrások

2018.02.13. 08:44 Taurusz

 Az agy érdekesen működik. Nem tudni, mit miért jegyez, mi miért ég be... de van ami ott marad. Egy illat, egy mozdulat, egy mondat, egy mosoly... vagy egy szempár.

 Hétvégén néztem egy videót, benne volt, hogy nagyjából 80 hamburgert adnak el a világon másodpercenként. Eszembe jutott, mikor először jártam mekiben. Szakközépben négy évfolyam volt, és az egyik egy tiszta csaj osztály, a gépírósok. A szalagavatóra szedtek össze pasikat, hogy ott tudjanak táncolni. Az egyik próbáról mentünk ki, palotás ruhába öltözve. Emlékszem, mert meg is lepett, hogy milyen gyorsan (akkori szemléletben) megkaptam a kaját. Már nem tudom, mit ettem. De a helyén ma csak egy Rossmann van.

 The quick brown fox jumps over the lazy dog. - Gépírás óra, nekem még az is volt. Persze, nem vettük komolyan, de ez is bennem maradt. Egy panagramma, de csak az angol karakterekre. Érdekes lenne tudni, mi alapján válogat az agy.

 Egy haverom régi telefonszáma, már rég megváltozott, a sráccal sok éve összevesztünk, már rég nem is beszélek vele. Osztálytalálkozón összefutottunk, pár felszínes mondat, de nem haragszom, de nem is érdekelsz... kb ez volt mind a kettőnk reakciója.

 горячей воды нет - (goryachey vodá nyet) Haverom mindig ezt mondta, ha nagyon káromkodni akart. Sokára tudtuk meg, hogy azt jelenti, nincs meleg víz. Ejtőernyős táborban volt neki kiírva, rajta maradt. Holnap lesz egy éve, hogy eltemettük.

 

Szólj hozzá!

Címkék: élet

A bejegyzés trackback címe:

https://csalamade.blog.hu/api/trackback/id/tr8213663632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása