HTML

Csalamádé

Rövid epizódok egy teljesen érdektelen életből. Ja, és 42.

Friss topikok

  • Taurusz: @Daenerys Targaryen: Akkor cáfoljunk, amit lehet :D Szórakoztató központ nem igazán lennék, ahhoz ... (2019.09.28. 13:24) Baratság - extrák nélkül.
  • Taurusz: Köszi! (2008.07.22. 13:17) Helyzetjelentés
  • Taurusz: Köszi, de az alapelv a lényeg... :D Nem lehetek sikeres ember, mert akkor az nem is én lennék. ... (2008.01.03. 13:24) Kezdőőődik...
  • Taurusz: Nos, köszi, lehet... de én már előző életemben sem hittem a reinkarnációban. (2007.08.06. 22:13) A lényeg.

Linkblog

Céltalanul

2017.04.21. 21:08 Taurusz

 Csak telnek a napok, de nem történik semmi. A célom elveszettem. Remélem, nem végleg, de ma csak remélni tudom, hogy még láthatom. Tudom mit akarok, tudom, hogy várnom kell, de nem látom az utam. Csak élek bele a világba, cél, ok, és értelem nélkül. A totális nihil közepén szemlélődök, és várok. Mert most úgy érzem várnom kell. De ha lejár a várakozás... lépni kell. De még nem tudom mit, hogy, és mikor. Most úgy vagyok, mint pár hónappal ezelőtt, csak... mégis teljesen másképp. Láttam az élet napos oldalát, láttam, milyen lehetne. És nagyon tetszett. Hiába, most nem járhatom azt az utat. Hiába tudom, hogy az a nekem való út, ott lehetnék boldog, nekem ez nem jár.

 Pár barátommal beszélgettem, mondták, hogy várjak, a jó emberekkel jó dolgok történnek. Mit is mondhatnának, a barátaim. Én jó ember lennék? Nem hiszem. Megbántottam azt, aki a legfontosabb. Innen jó ember már nem lehetek. Jóvá szeretném tenni, de nem hagyja. Ami megtörtént, azon már nem tudok változtatni, de javítani akarok. Jóvá fogom tenni. Nem tudom hogy, mikor, de nem tudom feladni. Nem tanultam meg feladni.

 Egyik barátom szerint fél, hogy túl jól ismerem. És én tudom, hogy tényleg fél sok mindentől. Remélem ettől nem. De ugyanez a barátom mondta, hogy neki nem én vagyok a megfelelő ember. Neki olyan kell, aki nem törődik vele, bántja, semmibe veszi. Mert ez a sablon van benne. A vicces az, hogy semmit nem tud az előéletéről, hogy mindig ilyen pasijai voltak. Mármint ahogy mesélte. A kapcsolat elején persze megy a hajtás, az ígérgetés, de aztán... jön a lapos rész. Itt meg nagyon hamar odaértek. Én meg hiába figyelnék rá, hiába tenném elé a világot, neki ez nem kell. Mert azt mondta, hogy ő csak azt szeretné, hogy szeressék, foglalkozzanak vele, odafigyeljenek rá. Tőlem ezt megkapná, amíg világ a világ, de neki igazából nem is ez kell? Neki egy olyan alfa kell, akiért odavan, és csak ígérget? Nem tudom, már nem beszél velem.

 Nekem Ő volt az origó, kifordított a megszokott kis lapos életemből, megszegtem érte a szabályaimat, és bármikor újra megtenném. Tudom, szánalmas vagyok, de én látom Őt, és látom, mi lehetne belőlünk. Nem a külseje fogott meg, bár az is igen erős ötös, hanem a lelke. Mert tudom, hogy milyen. Ahogy szoktam mondani, látom Őt. Nekem olyan, mint Sherlock Holmes-nak volt Adele Adler volt. Annyi különbséggel, hogy ez valós. Ez igazi, az meg csak fikció. Nekem Ő a homok a fogaskerekek között, Ő az aki megakasztja a napom, és kitölti gondoltaimat. Minden hozzá köt, és nem tudok szabadulni. És ahogy látom, ez így is fog maradni.

 

Nincs végszó.

Szólj hozzá!

Címkék: élet csajok

A bejegyzés trackback címe:

https://csalamade.blog.hu/api/trackback/id/tr2312444547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása