HTML

Csalamádé

Rövid epizódok egy teljesen érdektelen életből. Ja, és 42.

Friss topikok

  • Taurusz: @Daenerys Targaryen: Akkor cáfoljunk, amit lehet :D Szórakoztató központ nem igazán lennék, ahhoz ... (2019.09.28. 13:24) Baratság - extrák nélkül.
  • Taurusz: Köszi! (2008.07.22. 13:17) Helyzetjelentés
  • Taurusz: Köszi, de az alapelv a lényeg... :D Nem lehetek sikeres ember, mert akkor az nem is én lennék. ... (2008.01.03. 13:24) Kezdőőődik...
  • Taurusz: Nos, köszi, lehet... de én már előző életemben sem hittem a reinkarnációban. (2007.08.06. 22:13) A lényeg.

Linkblog

Kibeszélő show

2017.03.24. 21:10 Taurusz

Ma végre beszélgettem vele. Megkeresett. Végre egy kicsit meg tudtam nyugodni. A mai (nem) alvás után nagyon jól esett. Nos, nincsenek jó hírei. Semmilyen szempontból, de még mindig sokkal jobb, mint eddig. Most már tudom, semmi esélyem nála. És ez egyrészt szomorú, másrészt biztos. Ezzel együtt kell élnem, el kell fogadnom.

 De igen jól esett,hogy megkeresett, végre beszélhettünk. Ez, hogy az egészet nem két mondattal zárta le, hogy többé nem keres, hanem elmondta, hogy nem tud rám másképp tekinteni, mint barátra,  fura mód megnyugtató volt. Tudom, hülyén hangzik, de kis nyugalomra leltem benne.

De sajnos ő sincs jó helyzetben. A kapcsolata... nos nem egyszerű. És hiába érzi, hogy ebből (sem) lesz semmi, meg fogja őt is viselni. És megint egyedül akar megküzdeni mindennel. Próbáltam rábeszélni, hogy segítek neki terelni, nekem is sokat segítettek egy hete a barátaim, nem hagyja. Ez az ő élete. Persze, megértem, de ilyenkor nem jó egyedül lenni.

 Még nem hiszi el, hogy én ezt a helyzetet el tudom fogadni, pedig így könnyebb. Úgy tűnt, mikor elköszöntünk múlt héten, meg a nap eseményeit sorba véve, hogy ebből még lehet valami. De közölte, hogy csak barátok vagyunk. Ezt el tudom fogadni, mert... na jó, én sem tudom miért. Mindig is mondtam, hogy ha boldog, akkor támogatom mindenben. Szerintem hitte is, meg nem is. Pedig tudja: a barátom én vagyok. És nekem nagyon fontos ő. És ha boldog, akkor minden rendben.

 Most lassan ő ér oda, mint én a múlt héten. Most ő fog lázasan takarítani, lekötni magát, csak hogy tereljen. És nagyon remélem, más is felismeri, hogy ő egy remek ember, és talál egy igaz társat. Sokat beszélgettünk, és tényleg nagyon sok közös van bennünk. Rengeteg dolgot ugyanúgy látunk, és még sose volt olyan kapcsolatunk, amibe tényleg lehetett érezni, tudni, hogy a másik is csak egyet akar: a társát, mindenestől. Most én hiába vagyok oda érte, ha ő semmit nem érez irányomba. Hiába égek én, ha benne nem tudok semmit megmozdítani. Volt egy barátom, ő már sok éve halott. Ő mondta, hogy egy kapcsolat nem összeadás, hanem szorzás. És hiába vagyok én 1.1, vagy akár 1.5, ha a másik max 0.2.... abból sose lesz egy egész.

Most itt állunk, és miután jót beszélgettünk (hú, de hiányzott már) úgy éreztem, kicsit megnyugodtam, és el is fáradtam. Talán csak ennyi kellett nekem? Hogy tudjam, ebből sem lesz semmi? Vagy csak az kellett, hogy tudjak egy jó beszélgetni? Nem tudom, de lassan lepörög ez a lemez is. Jön a néma csend, a megszokott élet, és nyugodt beletörődés? Ő is mindig azt mondja, nem akar langyos vizet egy kapcsolatban. Itt csak én lettem volna a merülőforraló, az övében pedig ő.

Tényleg ilyen nehéz egy szerető párt találni?

Szólj hozzá!

Címkék: élet csajok

A bejegyzés trackback címe:

https://csalamade.blog.hu/api/trackback/id/tr8412368067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása