HTML

Csalamádé

Rövid epizódok egy teljesen érdektelen életből. Ja, és 42.

Friss topikok

  • Taurusz: @Daenerys Targaryen: Akkor cáfoljunk, amit lehet :D Szórakoztató központ nem igazán lennék, ahhoz ... (2019.09.28. 13:24) Baratság - extrák nélkül.
  • Taurusz: Köszi! (2008.07.22. 13:17) Helyzetjelentés
  • Taurusz: Köszi, de az alapelv a lényeg... :D Nem lehetek sikeres ember, mert akkor az nem is én lennék. ... (2008.01.03. 13:24) Kezdőőődik...
  • Taurusz: Nos, köszi, lehet... de én már előző életemben sem hittem a reinkarnációban. (2007.08.06. 22:13) A lényeg.

Linkblog

PC ≠ Windows, Mac ≠ Leopard...

2008.09.26. 21:37 Taurusz

 Először is ezt kellene tudatosítani az emberekkel. Hogy a vas az, amibe belerúgsz, a szoftver meg az (legtöbbször) ami miatt belerúgsz. Ez a M$ legújabb reklámja kapcsán jutott eszembe, amiben a macet próbálják rugdosni úgy, mint előtte a mac mondogatott oda a pcnek... De emberek, mi van a pingvinekkel? Tudomásul kellene venni, hogy vannak a hardver gyártók, és ők kiadnak valamit, ami vagy kompatibilis, vagy sem.

(Két pc beszélget: - Te, tudod, hogy mi kompatibilisek vagyunk?

                            - He?)

Szóval könnyű úgy kompatibilisnek lenni, hogy megválasztod a színt... De ez nem a pc védelmére mondom, mert vannak nagyon profi gyártók (az egyik kedvencem most vonult ki az alaplapgyártásból), és vannak, amit akkor sem használnák, ha fizetnének érte. (Mondjuk, ha nagyon-nagyon sokat, akkor elviselném, hogy havonta újra kell telepíteni, de hogy még én adjak érte pénzt, azt soha. De ki az a hülye, aki azért fizet, hogy valamit használjak, amitől alapban undorodom?)

 Szóval visszatérve a témára: az a hülye reklám. Alapvetően ki az, aki a reklám miatt vesz meg valamit? Itt gyilkolják egymást, a vevők nagy része meg vállat von, mert egyrészt elkötelezte magát, másrészt az egyiket kockának, a másikat sznobnak titulálják. Bár nem is igazán nevezném gyilkolásnak, csak egy kis odamondogatásnak, akár mondhatnám óvodás civódásnak is, mert (szerintem) (érdemi) változást nem fognak kapni az eladási statisztikákban. Annyi igaz lehet, hogy a márkát erősíti, ismerté teszi. De most komolyan, van aki ebben benne van, és nem tudja, hogy létezik a mac, és a M$? És ha meglátja a reklámot, akkor minden előkészület, informálódás nélkül rohan venni egyet? Na ne...

Mondjuk a termék bejelentéseket megértem, mert a sajtónak be kell mutatni, hogy mit is alkottak. De ott is voltak igen nagy bakik. Pl, a beszédfelismerés, vagy a levelező rendszer. (Vagy mi, nem vagyok mac-es, lusta vagyok előkeresni... de volt ott is egy pár probléma. De ez mind a két oldalon elmondható)

Tudom, most rá lehet mondani, hogy mindennek kell a reklám, de ez nem egy pepsi-coca háború, ami viszonylag érthető, hiszen egy üdítő maximum két nap, és jöhet a következő. Ennek is vannak elkötelezett hívei, de itt a kényelem – biztonság – hasznosság helyett az egyéni ízlés jön. Mert hiszen az ember vehet fekete mac-et, és fekete pc-t is… de hogy benne mi van, az megint az a rész, hogy ez vas. Azt, hogy mit telepít rá, a lényeg…. lenne.  

De mivel a pc az mindenkinek windows, a mac meg leopard,  és még ezt erősítik a reklámmal is… (Bár mondjuk megnéznék egy alaplap reklámot, mit is tudnak kihozni belőlle.) Szóval csak azon akadtam fent, hogy egy szoftver gyártó miért sorolja be a vasakat, mikor mind a kettőre lehet telepíteni a másik rendszerét is?

 

 Dehát ezért nem vagyok én reklám szakember… csak hülye infómókus.

 

Szólj hozzá!

Címkék: pcdoboz

A bejegyzés trackback címe:

https://csalamade.blog.hu/api/trackback/id/tr16683730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása