HTML

Csalamádé

Rövid epizódok egy teljesen érdektelen életből. Ja, és 42.

Friss topikok

  • Taurusz: @Daenerys Targaryen: Akkor cáfoljunk, amit lehet :D Szórakoztató központ nem igazán lennék, ahhoz ... (2019.09.28. 13:24) Baratság - extrák nélkül.
  • Taurusz: Köszi! (2008.07.22. 13:17) Helyzetjelentés
  • Taurusz: Köszi, de az alapelv a lényeg... :D Nem lehetek sikeres ember, mert akkor az nem is én lennék. ... (2008.01.03. 13:24) Kezdőőődik...
  • Taurusz: Nos, köszi, lehet... de én már előző életemben sem hittem a reinkarnációban. (2007.08.06. 22:13) A lényeg.

Linkblog

EZ gáz

2007.09.24. 21:00 Taurusz

 Most néztem a híradót, és nem fér a fejembe. Ez sem. Azt mondta Balog Róbert, a Főtáv szóvivője :  „A nagyfogyasztók Nyugat-Európában 30-50 százalékkal kevesebbért kapják költségarányosan a gázt, mint a lakosság”.
 Na, akkor nézzük, miben segíthetünk még a szegény budapesti lakosságnak. Először is ingyenessé kéne tenni a bkv-t. Aztán meg aki igazolni tudja, hogy ő csak a fővárosban közlekedik autóval, ott lakik, dolgozik, tankol, az ingyen kapjon üzemanyagot. Meg az is mekkora szemétség már, hogy bevezették a szemétdíjat. Pedig meddig ingyen vitték el a szemetet, hány évig. Most meg ezért is fizetni kell. Meg szüntessük meg a parkolási díjakat is. Ha megvan, jöhet a végső pont: aki budapesti, annak ingyen adjanak a közértben mindent. És végül, ha már mindent kifizettünk mi, hülye vidékiek, akkor már marad nekik elég pénz a tartós fogyasztási cikkek megvételére.
 Mert ok, mi a fenéből veszik elő a pénzt? Csak az adóból. A MI adónkból. Vagy van más is? Esetleg adóznak ide a külföldi magyarok is? Mert ok, ott is adóznak. De valamire el is kell költeni, nem? És ha valaki nem akar távfűtést, szerintem ez is egy szolgáltatás, nem hiszem - bár nem vagyok egy szakember - le lehet mondani, be lehet konvektorozni, alagsorba kazánt vesznek a lakók, és hajrá. A fűtés kerül, amibe kerül. Mert ez üzleti szolgáltatás. Szerintem.

 Még mielőtt jön itt a sok okos, nem vagyok irigy, nem is akarok felköltözni, (laktam ott egy hetet, bőven elég volt), vannak ott ismerősök, barátok, de nem ők találták ki ezt a .... marha nagy okosságot. Valami főbarom, aki épp be akar nyalni a városiaknak, mert hogy ott mennyivel jobb (külföldön), és ott mi van. Mert hogy ott mennyi a gáz. Meg a támogatás. Na ja. Meg a fizetés. És végül - bár nem vagyok egy Fletó fan - de, hogy idézzem: El lehet menni.

 Sőt, az ilyennek, aki kitalálta, kötelezővé tenném.

Szólj hozzá!

Címkék: politika

A bejegyzés trackback címe:

https://csalamade.blog.hu/api/trackback/id/tr20175984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása