HTML

Csalamádé

Rövid epizódok egy teljesen érdektelen életből. Ja, és 42.

Friss topikok

  • Taurusz: @Daenerys Targaryen: Akkor cáfoljunk, amit lehet :D Szórakoztató központ nem igazán lennék, ahhoz ... (2019.09.28. 13:24) Baratság - extrák nélkül.
  • Taurusz: Köszi! (2008.07.22. 13:17) Helyzetjelentés
  • Taurusz: Köszi, de az alapelv a lényeg... :D Nem lehetek sikeres ember, mert akkor az nem is én lennék. ... (2008.01.03. 13:24) Kezdőőődik...
  • Taurusz: Nos, köszi, lehet... de én már előző életemben sem hittem a reinkarnációban. (2007.08.06. 22:13) A lényeg.

Linkblog

ORTT = GYISM?

2007.09.20. 13:26 Taurusz

  Magyarán csak arra vagyok kíváncsi, hogy az ORTT nagyhatalmú "pénzelosztóinak" mi köze van a focihoz? Mármint azon kívül, hogy nézik, meg néha összejön a csapat, és akkor fel lehet rúgni a Sanyit, mert az irodában ugye, hülyén nézne ki...
 Nem tudom, nem értem, de bosszant. Mert odáig rendben, hogy támogatni kell az utánpótlás nevelést. Meg ugye az is rendben, hogy némely emberek szeretnek meccsre járni. Az ő dolguk, én nem szólok bele, mindenkinek megvan a szabadidős tevékenysége. De hogy az RTL-től bevasalt pénz harmadát nagylelkűen kiadják egy focicsapatnak, az szerintem mindennek a teteje. Mert mi a fene köze van az ORTT-nek a focihoz?  Az már egy másik kérdéskör, hogy mi a fenéért felezte meg a büntetést az ORTT… Mert ha jogos, akkor el kell adni a parkolásokból olyan jól ismert behajtó cégeknek, be kell záratni a székházat, műsorszórási jogot újra értékesíteni, stb. De ha nem volt jogos, akkor meg… Na, értitek. Az alapkérdés marad: Miért pont a foci? Miért nem a sakk, vagy a kosárlabda? Vagy a szinkronúszás? Nem lett volna annak a pénznek jobb helye? Mint pl. egészségügy, hogy csak kiragadjak valamit? Vagy olyan, amit jobban megéreznek az emberek, mint egy focicsapat felfuttatása?
 Az már csak hab a tortán, hogy az ORTT ugye januártól csak „sóhivatal” lesz, és gyorsan ki kellett még osztani a pénzt, a megfelelő helyekre. De hogy utána mi lesz, az egy érdekes kérdéskör, amit szerintem ismét nem nekem kellene kitalálni.
 Azt már csak csendben merem megjegyezni, hogy a cikk szerint kinek a delegáltja javasolta, hogy ki kapja a pénzt. Meg hogy ott ki is a főnök.
 
 Még a végén engem is elvisznek focizni.

Szólj hozzá!

Címkék: politika

A bejegyzés trackback címe:

https://csalamade.blog.hu/api/trackback/id/tr84171313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása