Gondolom már mindenki találkozott azzal, hogy kedves ügyintéző (droid) kijelenti, hogy hát ez van, ezt adja ki a gép, nem tud mit csinálni. Mármint, hogy nem tud hitelt adni, pedig a szabályzat szerint lehet, nem tud akármit ráírni a számlára (lásd: BKV: külföldi irányítószám), nem lehet ezt, meg azt. Mert rossz a program. Anyád. Az a "rossz". Hogy mikor látta, mi lesz belőled nem fojtott vízbe. Az ilyenek csökkentik a kedvem, az élettartamom, és a cég "jó hírét". Mert:
- Ha tényleg szar a progi, ki vette át, ki vette meg?
- Ha meg jó, úgy ahogy van, mi a baj?
- És különben is, a hülye programozó azt csinálja, amit mondanak neki. Konkrétan. Mert ha azt mondják, hogy az "A" betűvel kezdődő cégek kapjak 20% engedményt, ő szól, hogy de mi van, ha... És akkor jön az okos válasz: De ez így jó, így kell...
Na, szóval meg kell mondani a kedves ügyfélnek a frankót. Nem a program szar, hanem a vezetők hülyék. Mert ha megrendelte, megvette, kifizette, és legfőképp átvette, akkor az már az ő sara.
Szerintem.