HTML

Csalamádé

Rövid epizódok egy teljesen érdektelen életből. Ja, és 42.

Friss topikok

  • Taurusz: @Daenerys Targaryen: Akkor cáfoljunk, amit lehet :D Szórakoztató központ nem igazán lennék, ahhoz ... (2019.09.28. 13:24) Baratság - extrák nélkül.
  • Taurusz: Köszi! (2008.07.22. 13:17) Helyzetjelentés
  • Taurusz: Köszi, de az alapelv a lényeg... :D Nem lehetek sikeres ember, mert akkor az nem is én lennék. ... (2008.01.03. 13:24) Kezdőőődik...
  • Taurusz: Nos, köszi, lehet... de én már előző életemben sem hittem a reinkarnációban. (2007.08.06. 22:13) A lényeg.

Linkblog

Év, és világvége...

2007.12.18. 22:49 Taurusz

 Nos, tudom, hogy még nincs itt az év vége, de mivel én már szabin vagyok, nagyon ünnepi a hangulatom. Elengedtek szabira, majd csak szilveszter napján kell melóznom, és addig is hepaj van. A mai napon ismét rendberaktam a gépemet, készülök a nagy szilveszter előtti lan-partyra. Készítettem egy image-et is, hátha várható még egy winyó elszállás. Eddig két darab feküdt meg a gépemben. Az első után sikerült egy image file-t csinálni, ami a második halálakor természetesen még nem volt kiírva. Szóval a mai nap gép takarítás, szerelés, kábel rendezés, install, testreszab, bosszankodás, hogy a könyvjelzőim elvesztek a többi lényegtelen dologgal együtt. Ha ez volt a legnagyobb veszteség, akkor örülök.
 A szilveszterre készülve meg fogalmam sincs, hogy mit is akarok csinálni. Illetve azt tudnám, hogy mit akarok, csak társaság nincs hozzá. El kéne menni bulizni, csak a hová-kivel kérdéskör maradt ismét megválaszolatlan. De nem is baj, mondom, itthon fogok aludni. Húgom pasija is dolgozni fog, ősök mondták, hogy menjük el hozzájuk szilveszterezni. De nem is tudom... mint vén marha, a szüleimmel szilveszterezzek. Erre mondják, hogy nem vagyok sikeres? Na, a lényeg, hogy nem tudom, mit csináljak. A mikor adott, a többi nem. Mivel legkorábban este öt óra körül érek haza, a nagy készülődésről ennyit. A lan party lesz egy pár nap, de az év többi része.... de ezt már mondtam. Igazából annyira nem történik velem semmi, hogy gondolkodom, egyáltalán élek-e...

 Holnapra bejeletkezem ekg-ra...

Szólj hozzá!

Címkék: élet

A bejegyzés trackback címe:

https://csalamade.blog.hu/api/trackback/id/tr26268775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása