HTML

Csalamádé

Rövid epizódok egy teljesen érdektelen életből. Ja, és 42.

Friss topikok

  • Taurusz: @Daenerys Targaryen: Akkor cáfoljunk, amit lehet :D Szórakoztató központ nem igazán lennék, ahhoz ... (2019.09.28. 13:24) Baratság - extrák nélkül.
  • Taurusz: Köszi! (2008.07.22. 13:17) Helyzetjelentés
  • Taurusz: Köszi, de az alapelv a lényeg... :D Nem lehetek sikeres ember, mert akkor az nem is én lennék. ... (2008.01.03. 13:24) Kezdőőődik...
  • Taurusz: Nos, köszi, lehet... de én már előző életemben sem hittem a reinkarnációban. (2007.08.06. 22:13) A lényeg.

Linkblog

Vár

2017.03.29. 08:25 Taurusz

 Mostanában, mióta tudok vele beszélgetni, csökkent a mindent leírási kényszerem. Ahogy érzem, nekem a napi beszélgetés megvonása volt a legnagyobb büntetés. Persze, jó lenne, ha több lenne, de... Mindegy ebből kell gazdálkodni.

 Azt mondják, jobban járnák, ha az egészet hanyagolnám, úgy ahogy van. De mint tudjuk, ez nem ilyen könnyű... nekem nem. Mert én látom őt, teljes valójában, nem csak a külsejét, hanem azt is, hogy milyen a lelke. Bár újabban nem beszélünk telefonon, de van egy tippem miért. Tényleg annyira egy hullámhosszon vagyok vele, hogy még a szavak közötti csendben is olvasom a gondolatait. És szerintem ettől fél. Fél kiadni magát, mert neki az a másik pasi kell.

 Abból meg nem tudni mi lesz. Azt már hallottam tőle, hogy nincs olyan opció, hogy ők együtt maradjanak, aztán mégis újra nekifut. Mert ígéretet azt kap. Most a várakozás fázisa van. Kíváncsi vagyok, meddig fog várni. Nagyon kíváncsi. Hiába, hogy én nem vagyok neki pálya, de azt látom, hogy beszélgetés, ígéret van, a tettek meg elmaradnak egy rövid idő után. És mindez három hónap alatt. Most megint volt nagy beszélgetés, de várnia kell, mert a pasi még építkezik. Aztán meg ott a vállalkozása, meg a ... akármi. De ez az ő harcuk, az ő életük.

 Aztán, ha eleget vár, de nem kap eleget... hát az szomorú lesz. De azt már írtam, ugye... de ennyi az életem. Meló, haza, meló, és folyamatos aggódás. Féltem őt. Tudom, hülyeség, meg semmi közöm hozzá, de nekem ő nagyon fontos. És most vár.

Most mindenki vár.

Szólj hozzá!

Címkék: élet csajok

A bejegyzés trackback címe:

https://csalamade.blog.hu/api/trackback/id/tr6312379117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása