HTML

Csalamádé

Rövid epizódok egy teljesen érdektelen életből. Ja, és 42.

Friss topikok

  • Taurusz: @Daenerys Targaryen: Akkor cáfoljunk, amit lehet :D Szórakoztató központ nem igazán lennék, ahhoz ... (2019.09.28. 13:24) Baratság - extrák nélkül.
  • Taurusz: Köszi! (2008.07.22. 13:17) Helyzetjelentés
  • Taurusz: Köszi, de az alapelv a lényeg... :D Nem lehetek sikeres ember, mert akkor az nem is én lennék. ... (2008.01.03. 13:24) Kezdőőődik...
  • Taurusz: Nos, köszi, lehet... de én már előző életemben sem hittem a reinkarnációban. (2007.08.06. 22:13) A lényeg.

Linkblog

A semmi

2008.10.21. 21:39 Taurusz

 Tegnap este letört a fogamból egy darab. Nem egy nagy élmény, csak az első részéből kb. a fele. Na, reggel bementem melózni, majd 8-kor telefon a fogdokinak, és 9-re már ott is voltam. Rendbe rakta, szóval már minden szép, és jó.

 Viszont éjjel nem igazán aludtam, későn aludtam el, sokszor ébredtem fel. Hülyéket álmodtam.

 Haveri körben dumálunk röhögés. Mondom: Erre Doki azt mondaná:... Basszus. Doki halott. Évekkel ezelőtt meghalt. Felismerés, villanás, rossz érzés. Felébredek.

 Folyóparton vagyok valakivel, szép köves part, elég meredek. Megáll egy autó, kérdez valamit. Elindulok. Akivel vagyok, jelzi, ne menjek oda. Azért sem hallgatok rá. Kezéhez készíti a pisztolyt. Srác kérdez valamit, nem tudom a választ. Megkérdi, hogy: Akarod látni, hogy kell lelőni egy vizilovat? Nem mondok semmit, pisztolyt vesz elő, kilő az ablakon. Átalakul, kígyó lesz belőle. Akivel vagyok (tényleg nem tudom ki volt az,) odamegy, elkapja a nyakát, fogva tartja. Felébredek.

 A másik három álmomra nem emlékszem.

Szólj hozzá!

Címkék: élet

A bejegyzés trackback címe:

https://csalamade.blog.hu/api/trackback/id/tr6725460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása