HTML

Csalamádé

Rövid epizódok egy teljesen érdektelen életből. Ja, és 42.

Friss topikok

  • Taurusz: @Daenerys Targaryen: Akkor cáfoljunk, amit lehet :D Szórakoztató központ nem igazán lennék, ahhoz ... (2019.09.28. 13:24) Baratság - extrák nélkül.
  • Taurusz: Köszi! (2008.07.22. 13:17) Helyzetjelentés
  • Taurusz: Köszi, de az alapelv a lényeg... :D Nem lehetek sikeres ember, mert akkor az nem is én lennék. ... (2008.01.03. 13:24) Kezdőőődik...
  • Taurusz: Nos, köszi, lehet... de én már előző életemben sem hittem a reinkarnációban. (2007.08.06. 22:13) A lényeg.

Linkblog

Gondolatok

2008.02.05. 21:22 Taurusz

Régen nem írtam, részint mert nem trént velem semmi, részint, mert lusta voltam. A napi híreket nem követtem olyan szorosan, és mire egy dolgon kellőképpen fel tudtam magam húzni, addigra azt valaki már nagyon alaposan kivesézte. Márpedig ha két embernek mindig azonos a véleménye, az egyik felesleges. Ezért (is) nem írtam semmit. Meg hogy teljesen őszinte is legyek, egy kicsit meguntam. Nem vagyok megélhetési újságíró, nem kell naponta leadnom a két-három oldalnyi anyagot, különböző blogoknak, újságoknak, így elég lazán vettem a dolgokat. Mondhatni, ezt is kipróbáltam, de... nem az én világom. Ez az a típus, hogy miért volt nekem Codegen S-101 -em? Mert kellett? Nem. Mert volt rá pénzem? Mert megtehettem? Á, csak simán ki akartam próbálni, milyen a NAGY ház. Miért volt nekem hatalmas mellű barátnőm? :) Na jó, tény, azt is ki akartam próbálni. A blogolást is kipróbáltam. Hááát. Meg véletlen kiraktam az iwiw lapomra a blog címét, és gondolom olyan (is) olvasta, aki onnan talált rám. A cél nem az volt, hogy többet mondjak magamról olyan embereknek, akikkel évente találkozom, hanem egy "virtuális dühöngő". Szóval ez is vett el a kedvemből, mikor felfedeztem, hogy milyen hülye is vagyok. De ez csak az én bajom.

 Egyébként erősen gondolkodtam közben egy poston, ami az időutazást boncolgatja. Mert mi az, amit a tudomány a mai állás szerint biztosan ki tud zárni? Szinte semmi. És ebből következik, hogy az időutazás nem 100%-ban lehetetlen. És akkor létezhet. De abból adódóan, hogy létezhet, és mivel IDŐutazás, így most is létezik. Na, akkor menjünk el egy kicsit az emberi irányban. Tudjuk, hogy az időutazás létezik, így befolyásolni képes a múltat. (Tegyük fel, hogy "zárt" rendszerben utazik az ember, így be tud avatkozni anélkül, hogy eltűnne) Tehát akkor a múlt befolyásolható, és milyen az ember? A saját hasznát akarja, így vagy egy ember, vagy egy nagyon kis csoport írja a "jelent". Nos, mivel csak a saját hasznát figyeli, (mert nem teszem fel, hogy egy idealista képes átlátni az intrikákat, tehát megbuktatja egy fifikás önző ember,) el kellene gondolkozni, mi felé is halad a világ... Na itt akadtam el. Mert a vagyon átcsoportosul, az "olló" nyílik, a szegény nagyon szegény lesz, a gazdag nagyon gazdag. Persze ez terültenként, országonként mást jelent, de mindenhol megfigyelhető. Az ipar fejlődik, az ember szegényedik. De hogy mi ennek a következménye? Na, ehhez már nem vagyok elég okos, hogy meglássam a végső célt.

 Van valakinek szociológia-időfizika diplomája?

Szólj hozzá!

Címkék: élet sci fi

A bejegyzés trackback címe:

https://csalamade.blog.hu/api/trackback/id/tr25326954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása