HTML

Csalamádé

Rövid epizódok egy teljesen érdektelen életből. Ja, és 42.

Friss topikok

  • Taurusz: @Daenerys Targaryen: Akkor cáfoljunk, amit lehet :D Szórakoztató központ nem igazán lennék, ahhoz ... (2019.09.28. 13:24) Baratság - extrák nélkül.
  • Taurusz: Köszi! (2008.07.22. 13:17) Helyzetjelentés
  • Taurusz: Köszi, de az alapelv a lényeg... :D Nem lehetek sikeres ember, mert akkor az nem is én lennék. ... (2008.01.03. 13:24) Kezdőőődik...
  • Taurusz: Nos, köszi, lehet... de én már előző életemben sem hittem a reinkarnációban. (2007.08.06. 22:13) A lényeg.

Linkblog

A kifinomultság szakasza.

2007.10.24. 15:57 Taurusz

 Mint már említettem, eléggé le vagyok lombozva, és most jöttem rá, hogy tiszta hülye is vagyok. Olyan szinten szét vagyok esve agyilag, amit nem is gondoltam volna magamról. De sebaj, mint szoktam mondani, lesz ez még így se.
 Bennem is felmerült a kifinomultság szakaszának kérdése: Hol kéne a hétvégén valami bulifélét alakítani? Elvégre a disco-féle bulihoz már elég öregnek nézem magam, (így túl a harmadik x-en… bár van, akit ez sem zavar, csak én nem nézem ki magamból, hogy a mai zenének csúfolt tuc-tuc – ra tudnék értelmes mozgást végezni), a szinház nem az az ismerkedős-lazítós hely, amire nekem most szükségem lenne, a mozi meg ugye… (Próbált már valaki moziban ismerkedni? Nekem rögtön egy Monty Python szerű jelenet ugrik be… Te honnan jöttél? Psszzt… Gyakran jársz ide? PSSZZZT! Iszunk valamit? ….) Na jó, csak eszembe jutott. A netes társkeresőt meg már próbáltam, elég kevés sikerrel. De pl. egy haveromnak is simán bejött. Ő az egyetlen, akiről tudok. :)
 Szóval ott járok, hogy kéne valamit kezdenem magammal, csak arra nem sikerült rájönnöm, hogy mit. Haver barátnője feldobta a múltkori bulin, hogy menjünk el discoba, de valahogy senki nem harapott rá. Én meg, hogy menjük el a Godot-ba, na az még érdekelte volna a bandát, csak időpontot nem sikerült egyeztetni senkivel. Úgyhogy várom a következő hétvégét, ismét egy tömény unalom lesz, ahogy magam ismerem. Ülök a gép előtt, megy a tv a másik gépen, mosás, takarítás. Tényleg ennyi az életem? Ez már a végső stádium…  Bár ha belegondolok.... :

 Ne ess pánikba!

Szólj hozzá!

Címkék: élet

A bejegyzés trackback címe:

https://csalamade.blog.hu/api/trackback/id/tr59206076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása