HTML

Csalamádé

Rövid epizódok egy teljesen érdektelen életből. Ja, és 42.

Friss topikok

  • Taurusz: @Daenerys Targaryen: Akkor cáfoljunk, amit lehet :D Szórakoztató központ nem igazán lennék, ahhoz ... (2019.09.28. 13:24) Baratság - extrák nélkül.
  • Taurusz: Köszi! (2008.07.22. 13:17) Helyzetjelentés
  • Taurusz: Köszi, de az alapelv a lényeg... :D Nem lehetek sikeres ember, mert akkor az nem is én lennék. ... (2008.01.03. 13:24) Kezdőőődik...
  • Taurusz: Nos, köszi, lehet... de én már előző életemben sem hittem a reinkarnációban. (2007.08.06. 22:13) A lényeg.

Linkblog

Miért?

2007.08.18. 22:37 Taurusz

 Na, megint itt van a hétvége, ülök egyedül, háttérnek meg megy a Lost... Nem rossz, csak... nem az igazi. Gondolkodtam, el kéne menni valahová, csak nem tudom hová, kivel, és főként minek. Megint ez a negatív hozzáállás. Kimentem, néztem, hogy valahol már tűzijátékoznak, már kezdődik a buli. Én meg tudom, hogy kéne valamit kezdeni magammal, csak nem tudom, hogy mit, és főként, miért. Azon töprengek, vennem kéne egy motort, mehetnék bele a nyári éjszakába. Azt legalább tudom, miért teszem. Mert jó. :) El kéne menni bulizni, de tudom, hogy értelme nem sok lenne. Megint menne a tuc-tuc, amit ki nem állhatok, (ok, lehet kövezni) megint megpróbálnák összeszedni egy normálisnak mondható csajt, kevés sikerrel. (Nekem erre a haverok szerint tuti jó érzékem van. Ha van körülöttem 200 csaj, akkor is a legproblémásabbat próbálom meg felszedni. De tényleg így van... :D ) Gondolkodom, hogy jövőre már kellene építeni a nappalit, de félő, hogy megint nem lesz meg a pénz. Meg aztán egyáltalán minek? Hogy nagyobb legyen a gázszámlám? Vagy a villanyszámlám? Mert mivel egyedül élek, más értelme nem nagyon van.

Szóval, csak agyalok, de semmi értelmesre nem jutok. Ezt nem szeretem a hétvégékben. De legalább nem kell bent lennem a munkahelyen, hogy értelmesnek álcázott tevékenységgel rejtsem el a napi nyolc órát. Aztán haza, tv, fürdés, tv, szunya. Majd megint egy üres hétvége. Kicsit magam alatt vagyok? Nem, ez csak a megszokott hangulat.

Na, megyek, keresek egy eladó gépet, hátha van olyan, amit ki tudok fizetni... Szeretnék megint egy Bros-t venni, de az megint hátrább csapja az építkezést. A motor, a benzin, a kötelező, teljesítményadó, alkatrész... a fene aki megeszi a világot. Mikor lenne időm, pénzem nincs. Ha van pénzem, elkölteni nincs időm. Bezzeg, ha nyernék a lottón... :) Na, jó, már bilibe lóg a kezem.

Szólj hozzá!

Címkék: élet

A bejegyzés trackback címe:

https://csalamade.blog.hu/api/trackback/id/tr4143411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása