HTML

Csalamádé

Rövid epizódok egy teljesen érdektelen életből. Ja, és 42.

Friss topikok

  • Taurusz: @Daenerys Targaryen: Akkor cáfoljunk, amit lehet :D Szórakoztató központ nem igazán lennék, ahhoz ... (2019.09.28. 13:24) Baratság - extrák nélkül.
  • Taurusz: Köszi! (2008.07.22. 13:17) Helyzetjelentés
  • Taurusz: Köszi, de az alapelv a lényeg... :D Nem lehetek sikeres ember, mert akkor az nem is én lennék. ... (2008.01.03. 13:24) Kezdőőődik...
  • Taurusz: Nos, köszi, lehet... de én már előző életemben sem hittem a reinkarnációban. (2007.08.06. 22:13) A lényeg.

Linkblog

Rosszkedvem telén

2007.10.17. 08:51 Taurusz

 Még nincs is itt a tél, de én már olyan szinten vagyok kedvetlen, hogy csak na. Még ahhoz sem volt kedvem, hogy ide irkáljak. Mint mondtam, ebből sem lett semmi, most épp nem is áll velem szóba a csaj. Csak állapot, de én már unom. :(
 Múlt hét péntek előbb kellett bejönnöm, hogy rendbe rakjam a szervert, hétvégén otthon szereltem a gépeimet, hétfőn túlórázni kellett, tegnap bolondokháza volt. Úgyhogy ma örülök, hogy még senki nem szólt hozzám.
 Ja, de javítok, felhívtak, hogy nem megy egy nyomtató. Mondtam, hogy kapcsolják be. És tényleg.
 Fáradt vagyok, álmos vagyok, nyűgös vagyok, és haza akarok menni. Utálok mindent, és mindenkit.

Valaki lőjön le…

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: élet

A bejegyzés trackback címe:

https://csalamade.blog.hu/api/trackback/id/tr71198846

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása