HTML

Csalamádé

Rövid epizódok egy teljesen érdektelen életből. Ja, és 42.

Friss topikok

  • Taurusz: @Daenerys Targaryen: Akkor cáfoljunk, amit lehet :D Szórakoztató központ nem igazán lennék, ahhoz ... (2019.09.28. 13:24) Baratság - extrák nélkül.
  • Taurusz: Köszi! (2008.07.22. 13:17) Helyzetjelentés
  • Taurusz: Köszi, de az alapelv a lényeg... :D Nem lehetek sikeres ember, mert akkor az nem is én lennék. ... (2008.01.03. 13:24) Kezdőőődik...
  • Taurusz: Nos, köszi, lehet... de én már előző életemben sem hittem a reinkarnációban. (2007.08.06. 22:13) A lényeg.

Linkblog

Egyenes gerinc

2007.09.17. 20:05 Taurusz

Na, így túlesve a szombati bulin, meg egy negyed forma1 futamon, (a többi részét átaludtam, marha kényelmes fotelom van,) ideje levonni a konzekvenciákat. A fentebb említett hölgyemény az sms-re nem válaszolt, küldtem neki levelet. Na arra sem. Köszi.

 Bár nem is értem mit várok. Elvégre én akarok valamit, na nem? Csak egy valami nem fér a fejembe. (A csákányon kívül.) Miért nem képes kimondani, hogy menjek a rákba? Miért nem tud egyenesen elém állni (háhá, telefonban, e-mailen), és megmondani, hogy nem, és nem is fog, meg ilyenek? Miért nincs benne ennyi? És főként miért láttam benne ennél sokkal többet? Mert, ok: neki van két diplomája, nekem egy fél. Aktív társadalmi életet él, meg lébecolok. (Néztem a neten, miket csinál.) Ő jól néz ki… én meg ezek szerint… :) Bár ezután még jobban megvan a véleményem a diplomáról. :D Eddig egy haveromnak volt négy diplomája, de ő sem volt százas. Csak ő ezt nyíltan vállalta, nem állt neki adni az Okoska törpöt… Mondjuk a csaj se, csak simán leszar. Na nem baj, ez is benne volt a pakliban, csak mondom, többet vártam volna tőle.

 A buli meg jó volt, jó kis beszélgetős-iszogatós összejövetel. Mondjuk pár hónapja már le vagyok tiltva a töményről, a bor meg nekem olyan, mint a csapvíz. Nem tudok annyit inni, hogy hasson, így nem is törekszem rá. Én elég későn értem oda, meló volt előtte, de megismertem egy pár új arcot. Csak meg ne haragudjanak, mikor nem ismerem meg őket az utcán, mert az arcmemóriám legendásan pocsék… :D  

 Szóval el lehet mondani, hogy eseménydús hétvégém volt. Még a diófát is megmetszettem.

 Mondtam, hogy érdekfeszítő leszek, nem?

Ja, nem.

Szólj hozzá!

Címkék: csajok

A bejegyzés trackback címe:

https://csalamade.blog.hu/api/trackback/id/tr17168722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása