HTML

Csalamádé

Rövid epizódok egy teljesen érdektelen életből. Ja, és 42.

Friss topikok

  • Taurusz: @Daenerys Targaryen: Akkor cáfoljunk, amit lehet :D Szórakoztató központ nem igazán lennék, ahhoz ... (2019.09.28. 13:24) Baratság - extrák nélkül.
  • Taurusz: Köszi! (2008.07.22. 13:17) Helyzetjelentés
  • Taurusz: Köszi, de az alapelv a lényeg... :D Nem lehetek sikeres ember, mert akkor az nem is én lennék. ... (2008.01.03. 13:24) Kezdőőődik...
  • Taurusz: Nos, köszi, lehet... de én már előző életemben sem hittem a reinkarnációban. (2007.08.06. 22:13) A lényeg.

Linkblog

Tizennegyedike

2017.06.11. 21:19 Taurusz

 Az életem érdekes... bár nem abban a formában, ahogy szeretni szokták általában. Sokat agyalok. Egy barátom szerint túl sokat. Most megvilágosodtam. Mondtam Móninak is, higgyen a jelekben. Ő nagyon nem akar. Én meg lehet, hogy túl sokat várok a jelektől.

 Érdekes, hogy az életben, mondhatni a közös életünkben kulcsszerep jut majdnem minden hónap 14. napjának. Valami érdekes történik mindig, Mindig rajtam kívül álló okokból. Illetve mi az, ami rajtam kívül áll? Minden befolyásol, mindenhez közöm van, ami történik velem. Vagy így, vagy úgy. De ez a 14.-e.. ez izgalmas. Február 14.-én szerettem bele. Márciusban eljött ide, érdekes végeredménnyel. Májusban én voltam nála. Jövő hónapban én megyek hozzá. Most várom, mi lesz ebben a hónapban. Még pár nap, és... nem tudom mi lesz.

 Igazából három variáció van. Az egyik, hogy ugyanaz, mint Áprilisban. Semmi. Áprilisban nem is beszéltünk.  A második, hogy végre révbe ér, mert már megint összejött azzal a pasival. A harmadik, hogy eljátsza a pasi a harmadik esélyét. Háromszor szavazott neki bizalmat, kétszer szakítás lett a vége. Nem tudom, de ahogy látom, szereti annyira, hogy végtelen számú esélye van.

 Ha összejön Neki végre, az remek, örülök, hogy végre boldog lesz. Pénteken beszélgettünk, és ciki, de félreolvastam egy mondatát, szerintem eléggé belegázoltam a nyugalmába. Tényleg tök véletlen volt, ennyire tervezni nem lehetne. A vége az volt, hogy megmondtam az őszinte véleményem, hogy én drukkolok nekik, de hinni nem tudok benne.Mármint bennük. Ez volt az a rész, amin megfeneklett a beszélgetés. Pedig én nem fogom neki azt mondani, hogy most aztán minden szipi-szupi lesz, mert az eddigiek alapján nem tudom. Most is, hogy megígérte pasi, hogy többet fog vele foglalkozni, pár nap múlva ott hagyta lógva, nem hívta vissza, nem írt vissza neki. Ez a nagy változás?

 Az ominózus mondat értelmezésére már nem is maradt eszem pénteken, nem fogom ide írni, mi volt, de... a lényege, hogy bizonyos okokból nem fognak mostanában sűrűn találkozni. Nekem egy dolog jutott eszembe, ebben a nagy "többet figyelek rád" dologban. Közös program? Ami elfoglaltsága van neki, abba simán bele lehetne préselni pár közös programot. Nem tudom, de... ha ennyi változás nem fér bele neki, akkor mit vár a közeli jövőben? Távolabbra én sem merek tekinteni.

 Most ezen agyalok.

Szólj hozzá!

Címkék: élet csajok

A bejegyzés trackback címe:

https://csalamade.blog.hu/api/trackback/id/tr1712586223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása