HTML

Csalamádé

Rövid epizódok egy teljesen érdektelen életből. Ja, és 42.

Friss topikok

  • Taurusz: @Daenerys Targaryen: Akkor cáfoljunk, amit lehet :D Szórakoztató központ nem igazán lennék, ahhoz ... (2019.09.28. 13:24) Baratság - extrák nélkül.
  • Taurusz: Köszi! (2008.07.22. 13:17) Helyzetjelentés
  • Taurusz: Köszi, de az alapelv a lényeg... :D Nem lehetek sikeres ember, mert akkor az nem is én lennék. ... (2008.01.03. 13:24) Kezdőőődik...
  • Taurusz: Nos, köszi, lehet... de én már előző életemben sem hittem a reinkarnációban. (2007.08.06. 22:13) A lényeg.

Linkblog

Day by day

2017.04.10. 19:31 Taurusz

 Tiszta deja vu. A mai napon tudtam meg, hogy pénteken nem kell menni melózni. :) Ebéd közben. Épp "nővéremmel" ebédeltünk, gyorsan le is csapta a labdát. "Akkor pénteken megint számítsunk vendégekre?"  Touché. Erre nem volt értelmes válaszom, az arcom mindent elmondott. Igen, náluk voltunk Mónival március közepén. És most... hát most nem megyünk. De nekem ez nagyon betalált.

 De ebből is látszik mennyire kötnek le a napi dolgok. Egy kis szerelés, egy kis ez-az, és már jövök is haza. Itthon második műszak. És semmi nem köt le. Ma polcokat csináltam a garázsba, a gyöki hangja kiölt minden gondolatot. Csak már nincs mit darabolni. :) Lassan kifogy a meló itthon, és próbálok valami tevékenységet találni. Nehezen megy. Ha megállok, csak az jár a fejemben, hogy hogyan tudnám a hibám jóvá tenni. Keressem? Ne? Mikor? Most? Soha? Nem tudom... és nem tudom mi lesz a megoldás. Választanom kell, de nem látom az utat.

Van egy játék androidra, a Flow Free. Nagyon egyszerű, kis észjáték, össze kell kötögetni pontokat. Ott is úgy megy, hogy látom a megoldást. Na, itt nem. Itt választanom kell, és majd kiderül, jól döntöttem-e. A végcélt látom, az utat oda nagyon nem. Nem ez ejt kétségbe, hanem az, hogy most nem hibázhatok. Nem dönthetek rosszul, mert akkor távolodom. Még ennél is messzebb. Azt pedig nagyon nem akarok. Csak telnek a napok, én várok, és agyalok. Mondják, ez a feminin oldalam, túl sokat agyalok. Nem úgy vagyok, mint eddig, hogy majd csak lesz valahogy. Ez az egy túl fontos az életben. Túl fontos, hogy ismét hibázzak. És lehet, hogy ezzel hibázok.

 Bár hibátlan ember ugye nincs, de törekszünk rá. Mint a régi programozó mondás. Minden érdekes programban vagy egy változó, egy ciklus, és egy hiba. Neki talán ez az egy hibája, hogy nem enged engem hibázni :) Tényleg tökéletesnek látom, egyszer azt mondta, lassan kihívásnak tekinti, hogy csalódást okozzon nekem. Olyat én meg nem tudok elképzelni. Nekem Ő lenne a tökéletes társ. Okos, értelmes, tanult. Jó vele beszélgetni akármiről. Tényleg remekül éreztem magam vele, abban az egy napban, amíg velem volt. Most küzdenem kellene azért, hogy legyen még ilyen napom, de... nem áll velem szóba. Pedig nem tudom elengedni, ez az egy kérése, amire nemet mondtam, és amire mindig nemet fogok mondani. Mert érzem, hogy Ő az, akire egész életemben vártam, Még akkor is, mikor nem tudtam róla, hogy rá várok. Mert a nehéz dolgok megérik, hogy akár egy életet áldozzunk rá. És ez nekem nehéz lesz, de nem tudom feladni. Még nem tanultam meg, hogy kell.

 Úgyhogy várok.

Szólj hozzá!

Címkék: élet csajok

A bejegyzés trackback címe:

https://csalamade.blog.hu/api/trackback/id/tr9212415375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása