HTML

Csalamádé

Rövid epizódok egy teljesen érdektelen életből. Ja, és 42.

Friss topikok

  • Taurusz: @Daenerys Targaryen: Akkor cáfoljunk, amit lehet :D Szórakoztató központ nem igazán lennék, ahhoz ... (2019.09.28. 13:24) Baratság - extrák nélkül.
  • Taurusz: Köszi! (2008.07.22. 13:17) Helyzetjelentés
  • Taurusz: Köszi, de az alapelv a lényeg... :D Nem lehetek sikeres ember, mert akkor az nem is én lennék. ... (2008.01.03. 13:24) Kezdőőődik...
  • Taurusz: Nos, köszi, lehet... de én már előző életemben sem hittem a reinkarnációban. (2007.08.06. 22:13) A lényeg.

Linkblog

Elvonás

2017.03.26. 21:09 Taurusz

 Ezen a hétvégén kicsit nyugodtabb voltam. Inkább sokkal. Mióta megint beszélgetünk napi szinten, sokkal nyugodtabb vagyok. Ő is ki tudja beszélni magát, én próbálom noszogatni, hogy tegyen magáért, és ez nekem nagyon sokat jelent. Mert szóba áll velem, tudom mi van vele, és megvan a napi "adagom". Mint egy drogos, na nem?

 És hiába tudom, hogy neki nem kellek, ez a beszélgetés nekem nagyon sokat jelent. Tegnap este is fáradt voltam, kezdek a végemhez érni. De már alszom rendesen, csak annyi meló van, hogy egész napra jut. De este, mikor hazaérek, tudok vele beszélgetni, és ez felpörget. Tudom, hülyén hangzik, de nekem ennyi jut. Ahogy beszélgettünk, mondta, hogy néha fáj az, amit írok. Pedig én csak próbáltam kimozdítani a sündisznó pozícióból, hogy merjen lépni... de fél, hogy megsebzik. Így nem mer megnyílni, én meg csak féltem őt, hogy mi lesz így vele. De ma elvileg kiderül minden. A lényeg, hogy ő boldog legyen... ahogy szoktam mondani. De most... ki tudja. Ezt csak a tettek, és az idő dönti el.

Mert csak az fáj, ami fontos, és igaz.

Szólj hozzá!

Címkék: élet csajok

A bejegyzés trackback címe:

https://csalamade.blog.hu/api/trackback/id/tr3112372639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása