HTML

Csalamádé

Rövid epizódok egy teljesen érdektelen életből. Ja, és 42.

Friss topikok

  • Taurusz: @Daenerys Targaryen: Akkor cáfoljunk, amit lehet :D Szórakoztató központ nem igazán lennék, ahhoz ... (2019.09.28. 13:24) Baratság - extrák nélkül.
  • Taurusz: Köszi! (2008.07.22. 13:17) Helyzetjelentés
  • Taurusz: Köszi, de az alapelv a lényeg... :D Nem lehetek sikeres ember, mert akkor az nem is én lennék. ... (2008.01.03. 13:24) Kezdőőődik...
  • Taurusz: Nos, köszi, lehet... de én már előző életemben sem hittem a reinkarnációban. (2007.08.06. 22:13) A lényeg.

Linkblog

Optimális

2017.03.23. 19:37 Taurusz

Optimális működés. Az az állapot, amitől nagyon messze állok. Tegnap még azt hittem, végre eltelt egy nap érzelemkitörés nélkül, de este megint beütött. A végletek között mozgok. Elkap a düh, a szomorúság, a magány, a... nem tudom mi. Csak a negatív dolgok ütnek ki most rajtam. És nem, rá nem tudok haragudni, ez nem az ő hibája. Magamra sem haragszom, de mikor múlt héten, (mostanában van pont egy hete... mármint órára) akkor első körben megzuhantam. Másnap voltam marha dühös, de ok, cél, és értelem nélkül. Csak úgy magában, mert nem tudtam mihez kötni. Még most is úgy vagyok, hogy annak semmi értelme nem volt, csak jött. Aztán az is elmúlt.

 Most megint úgy vagyok, hogy nagyon hiányzik. Nem írhatok neki, nem kereshetem, és ez nagyon fáj. Ha tudnám mi van vele, talán egyszerűbb lenne nekem. Neki nem, bár... ezt sem igazán értem. A pasija lehet a ludas szerintem. Nem biztos magában. Ha nekem lenne ő a párom, én ismerem annyira, hogy tudjam, csak velem van. Engem nem zavarna, ha mással beszél, mert ismerem annyira, hogy tudjam, fel sem merül benne, hogy másfelé kacsingasson. Ezt én tudom. Ő nem? Már megint ott vagyok, hogy jobban ismerem őt, mint az élete párja? És azért vagyok benne biztos, mert én tudom, hogy többet foglalkoznék vele? Mert ő ennél többet érdemel? Sok hülye kérdés válasz nélkül...

 Tudom, már megint kívülről pofázok bele egy kapcsolatba, de nagyon zavar a dolog. Nem tudok szabadulni a gondolattól, hogy beszéljek vele, tudjam, jól van-e, meg egyáltalán... A kommunikációs szakaszunk meglehetősen rövid volt: egy hónap, és egy nap. Ez idő alatt beszélgettünk 7930 sort, és kb 5 órát telefonon, meg néhány órát személyesen. És nem, ezt soha nem tudnám vele megunni. Tényleg felborított ez a nő. Nem vagyok (höhö, voltam...) egy szószátyár alak, de most teljesen fejre állt velem a világ. Minden nap úgy telelik el, hogy fegyelmezem magam. Nem, nem szabad neki írni. Mert megkért rá. És amit ő kér, az úgy lesz. És ez végtelen ciklusban.

 Próbálom magam lefárasztani, a legkülönfélébb módszerekkel, de... hiába. Amint alszom egy kicsit, már pörög is minden. Nem is emlékszem, mikor keltem utoljára az órára. Szerintem kedd volt az a nap... aznap este hozam őt ide.  Az ébredés nagyon nehezen ment nekem előtte. Az óra szólt, a tv bekapcsolt, és én meg nagy nehezen magamhoz tértem. Most meg... Mielőtt megszólalna, már fent vagyok. Nem tudok odafigyelni nagyon semmire. Tegnap is nézem a kedvenc sorozatomat, és azt veszem észre kb 10 perc múlva, hogy semmire nem emlékszem az új részből. Lelőttem, és néztem a plafont.

Ez a legérdekesebb rész most az életemben...

Szólj hozzá!

Címkék: élet csajok

A bejegyzés trackback címe:

https://csalamade.blog.hu/api/trackback/id/tr612365359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása