HTML

Csalamádé

Rövid epizódok egy teljesen érdektelen életből. Ja, és 42.

Friss topikok

  • Taurusz: @Daenerys Targaryen: Akkor cáfoljunk, amit lehet :D Szórakoztató központ nem igazán lennék, ahhoz ... (2019.09.28. 13:24) Baratság - extrák nélkül.
  • Taurusz: Köszi! (2008.07.22. 13:17) Helyzetjelentés
  • Taurusz: Köszi, de az alapelv a lényeg... :D Nem lehetek sikeres ember, mert akkor az nem is én lennék. ... (2008.01.03. 13:24) Kezdőőődik...
  • Taurusz: Nos, köszi, lehet... de én már előző életemben sem hittem a reinkarnációban. (2007.08.06. 22:13) A lényeg.

Linkblog

Igudesman & Joo

2008.07.24. 21:29 Taurusz

 Mint lentebb olvasható, Kryss hívta fel a figyelmemet, hogy a fent említett páros járt kishazánkban. Kecskeméten tartottak koncertet, itt tudtok róla olvasni: fesztblog.hu/archives/2008/07/21/Igudesman__Joo_-_komolyzene_vagy_megsem/

Hát nagyon tudtam magam sajnálni hétfőn, mert egy laza fél órás autókázással fenomenális koncertet láthattam volna, de ez sajna későn derült ki. Az egész hétfőmön meg is látszott, kissé "nyomott" voltam, jobban, mint a hétfői megszokott. Kárpótlásul este megnéztem az összes felvételt, ami a youtube-on fent van, (van, amit kétszer is,) de sajna nem az igazi. Most azt remélem, hogy jönnek még, de a kiírás szerint novemberig nem. Szóval...

 

Hozom a formám.

Szólj hozzá!

Címkék: zene élet

A bejegyzés trackback címe:

https://csalamade.blog.hu/api/trackback/id/tr43584237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása