HTML

Csalamádé

Rövid epizódok egy teljesen érdektelen életből. Ja, és 42.

Friss topikok

  • Taurusz: @Daenerys Targaryen: Akkor cáfoljunk, amit lehet :D Szórakoztató központ nem igazán lennék, ahhoz ... (2019.09.28. 13:24) Baratság - extrák nélkül.
  • Taurusz: Köszi! (2008.07.22. 13:17) Helyzetjelentés
  • Taurusz: Köszi, de az alapelv a lényeg... :D Nem lehetek sikeres ember, mert akkor az nem is én lennék. ... (2008.01.03. 13:24) Kezdőőődik...
  • Taurusz: Nos, köszi, lehet... de én már előző életemben sem hittem a reinkarnációban. (2007.08.06. 22:13) A lényeg.

Linkblog

Ál / Arc, avagy a Maszk visszavág

2008.06.03. 22:06 Taurusz

 Mindenki álarcot visel… Van, aki vastagabbat, van, aki vékonyabbat. De mindenkin van. A probléma akkor van, ha megrepedezik. Nem is sejted, hány ember, milyen vastag maszkot hord. Neked is van, tudom. De az ember ritkán veszi le, ritkán „adja ki” magát.
 Ebből már sejtheted, hogy mindenkit érhet meglepetés. Még engem is. Nem is gondoltam, hogy néhány ismerős milyen vastag maszkot hord. Szerintem téged is érhetne meglepetés.
 De a másik fele a kérdésnek, hogy mi van a maszk alatt? Jó esetben persze pozitívan csalódsz, de van, hogy nagyon meglepődsz, hogy finoman fogalmazzak.
 Engem a hétvégén igen pozitív meglepetés ért sok ember részéről. Nem is gondolná az ember, hogy a munkahelyén kikkel van összezárva heti negyven órára. Pedig ott aztán mindenki maszkot hord. Azokkal, akikről azt hiszed, hogy egyszerű, „kispolgári” életet élnek, elmész bulizni, és kiderül, hogy ez sok minden, de nem kispolgári. Sőt, még rajtad, aki felvilágosult, széles látókörű, és előítéletektől mentes vagy, (magyarán egy részeges, perverz állat… :) ) még rajtad is túltesznek, ha buliról van szó. Márpedig sose voltam egy szerény képességű egyén, ha buliról van szó, de abban biztos is voltam, hogy van, aki rajtam is túltesz. De hogy egy helyen melózom egy csomó ilyen emberrel, azt nem gondoltam volna. Egyszóval igen laza, kellemes hétvégi bulin vagyok túl. És egy dologra megint nagyon figyelni fogok:

 A vizuális képzet gyakran hamis tudatot eredményez.

Szólj hozzá!

Címkék: élet buli

A bejegyzés trackback címe:

https://csalamade.blog.hu/api/trackback/id/tr26502211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása