HTML

Csalamádé

Rövid epizódok egy teljesen érdektelen életből. Ja, és 42.

Friss topikok

  • Taurusz: @Daenerys Targaryen: Akkor cáfoljunk, amit lehet :D Szórakoztató központ nem igazán lennék, ahhoz ... (2019.09.28. 13:24) Baratság - extrák nélkül.
  • Taurusz: Köszi! (2008.07.22. 13:17) Helyzetjelentés
  • Taurusz: Köszi, de az alapelv a lényeg... :D Nem lehetek sikeres ember, mert akkor az nem is én lennék. ... (2008.01.03. 13:24) Kezdőőődik...
  • Taurusz: Nos, köszi, lehet... de én már előző életemben sem hittem a reinkarnációban. (2007.08.06. 22:13) A lényeg.

Linkblog

Boldog Új Népet!

2008.01.01. 21:14 Taurusz

 Na, sikeresen véghezvittem az év végét. Túl vagyok mindenen, ami csak belefért az évbe. Lezárva, új megkezdve.
 A karácsony megvolt, van egy szép kis fám, amitól alig lehet bejönni a lakásba, mert csak a folyosón volt neki hely, a tv helyén. A tv most nem megy, mert nem ér oda az áram kábel, meg amennyit használom, nem is foglalkoztam vele. Már eleve pc-ről megy a tv, így egyszerre megy a net-játék, meg a tv. Tiszta agyelépítés, mi? :D A karácsony úgy telt, mint szokott, semmi izgi, családi vacsora, ajándékosztás, punnyadás. A két ünnep között a szokásos lan party, szép nagy négynapos maraton. Már lassan kezdek ebből is kiöregedni. Mert olyan még nem nagyon volt, hogy megunjak egy lövöldözős-gyilkolós mecset... :P De én sem leszek már fiatalabb.
 A szilveszter elég egyszerű, és rövid lett. Reggel bementem melózni, egészen négy óráig ott kellett tespedni. Bár nem is annyira volt unalmas, mert a kollágám elszúrta az év váltás megoldását a progiban, így volt meló bőven. De ezt is sikerült megoldani-megkerülni. Négy óra, kilövés, és hóesésben bosszankodás, hogy a sok amatőr hétvégi vezető mi a francot szenved előttem 40-el, mikor én 70-80-as tempót simán tudom tartani. Kollágámat is sikeresen lepakoltam, irány az ősökhöz.
 A szilveszteri vacsorához most tudtam inni is. Ennek örömére sikeresen végigkostoltam három bort is, aztán kártyázás, beszélgetés, éjféli koccintás, majd szunya. Kicsit furcsa volt a régi szobámban aludni, most apám dolgozószobája van ott. Reggel kelés, bosszankodás, hogy még mindig esik, és lapátolás. Átmentünk nagyanyámhoz is újévet köszönteni. Aztán ebéd, újévi koncert megnézése a tv-ben, majd haza. Itthon megint lapátolás. És el is kezdődik az új év, reggel mehetek melózni. Váom, mint egy pestisjárványt.

 Remélem ez az év kicsit jobb lesz.

Szólj hozzá!

Címkék: élet

A bejegyzés trackback címe:

https://csalamade.blog.hu/api/trackback/id/tr38281379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása