HTML

Csalamádé

Rövid epizódok egy teljesen érdektelen életből. Ja, és 42.

Friss topikok

  • Taurusz: @Daenerys Targaryen: Akkor cáfoljunk, amit lehet :D Szórakoztató központ nem igazán lennék, ahhoz ... (2019.09.28. 13:24) Baratság - extrák nélkül.
  • Taurusz: Köszi! (2008.07.22. 13:17) Helyzetjelentés
  • Taurusz: Köszi, de az alapelv a lényeg... :D Nem lehetek sikeres ember, mert akkor az nem is én lennék. ... (2008.01.03. 13:24) Kezdőőődik...
  • Taurusz: Nos, köszi, lehet... de én már előző életemben sem hittem a reinkarnációban. (2007.08.06. 22:13) A lényeg.

Linkblog

A helyzet fokozódik. Itt is.

2007.11.23. 11:15 Taurusz

Nos, mivel régen írtam, egy kis helyzetjelentés:


 Húgom költözik, neki segít a család, kapott egy nagyobb szolgálati lakást az meg már két szobás, úgyhogy nagyon vidám most. Karácsonyra tervezik az eljegyzésüket, új lakás, mi kell még? :)
 Nekem elszállt a vinyóm, tegnap sikerült a gépbe egy kis életet verni, egy régi ata vinyóra tettem oprendszert, mentem ami menthető.
 Melóban semmi érdekes, a szokásos vacakolás. Legalább békén hagynak. :)
Politikával meg tele van a hócipőm, de egy jó megoldás már eszembe jutott. Viktort, és Ferit össze kellene bilincselni valami jó erős drótkötéllel, és ledobni az óceán közepén. Mire kiérnek, talán megtanulnak együttműködni. De ha nem érnek ki, az sem baj. Kollegám rávágta, hogy én is egy hülye környezetszennyező vagyok. Meg hogy szegény cápák.

 Egyébként fel vagyok háborodva. Láttátok a Fábry borzadályt? Nos, én kiakadtam. A deadalon-t kisípolták, a word – excel meg benne maradt. Nos, akkor mi is a reklám? Amit annak gondolok, vagy ami reklámoz valamit? Vagy ezért fizettek nekik? (Bár mondhatnám, hogy ezért még megfizetnek… :) ) Most nem az open source védelmében, de elmehetnek a fenébe. Legyünk következetesek. Vagy mifene.

 Utolsó napirendi pontként a szilvesztert említném meg. Most nagyon el vagyunk maradva, mert eddig a szilveszteri buli már szeptemberben le volt fixálva, hogy kinél, mikor, meddig. De idén nagyon el vagyunk maradva. Semmi fix, az sem biztos, hogy lesz. Nálam még nincs meg a nappali, kicsi a hely. Tavaly nálam volt, de semmi értelmes nem született belőle. Két haver esélyes lehet a rendezésre, de még nem nyilatkoztak, ha szabad finoman fogalmaznom. Húgom lakótelepen van, nem igazán nyerő ötlet, szerintem. Meg azt hiszem nem is leszünk sokan. Az ilyen „rendezett” bulikat meg nem igazán szívlelem. Tudod, odamész, fizetsz x ezer forintot, kapsz egy kis malacot, meg éjfél után virslit. Ja, meg pocsék zenét, amitől már 10 óra felé falra mászok, és alig várom, hogy hazainduljak. De az idei buli érdekes lesz. Ez az első szilveszter, hogy nem ihatok, mióta… hát mondjuk, hogy nagykorú vagyok. Sok hülyét józanul kibírni….

 Lehet, hogy inkább alszom egy jót.

Szólj hozzá!

Címkék: politika élet buli tvdoboz

A bejegyzés trackback címe:

https://csalamade.blog.hu/api/trackback/id/tr29239185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása