HTML

Csalamádé

Rövid epizódok egy teljesen érdektelen életből. Ja, és 42.

Friss topikok

  • Taurusz: @Daenerys Targaryen: Akkor cáfoljunk, amit lehet :D Szórakoztató központ nem igazán lennék, ahhoz ... (2019.09.28. 13:24) Baratság - extrák nélkül.
  • Taurusz: Köszi! (2008.07.22. 13:17) Helyzetjelentés
  • Taurusz: Köszi, de az alapelv a lényeg... :D Nem lehetek sikeres ember, mert akkor az nem is én lennék. ... (2008.01.03. 13:24) Kezdőőődik...
  • Taurusz: Nos, köszi, lehet... de én már előző életemben sem hittem a reinkarnációban. (2007.08.06. 22:13) A lényeg.

Linkblog

Buli után

2007.10.08. 10:03 Taurusz

 Íme, itt vagyunk, feleim, a gép előtt hétfő délelőtt... Álmos vagyok, fáradt vagyok, haza akarok menni. Szabvány hétfő délelőtt… Szombaton megvolt nálam a buli, nem voltunk sokan. Volt két haverom, egyik feleséggel-gyerekkel, másik menyasszonyával, (most jelentette be, hogy eljegyezte) húgom a vőlegényével, meg szerénytelen személyem. Még egy haverom beugrott, de mondta, hogy mennie kell pókerezni. Mióta ketten összerúgták a port, nehezen jönnek ki egymással. Hogy miért?
 A sztori nagyon egyszerű. A haver, aki most bejelentette az eljegyzését, mikor összejött a csajjal, a másik srác (akivel együtt is dolgoztak) elkezdte fúrni a csajt. Na, innen egyértelmű volt, hogy kit is fog a srác választani. Aztán mikor nem ért rá, nem ment vele melóba, mert egy másikat be kellett fejeznie, na, onnan már előjött minden, és szépen kiátkozták egymást. Aztán kibékültek, de ez csak olyan „színészi” volt…
 Na, miután elhúzott az említett haver, röviden ki lett beszélve, főleg, mert volt, aki nem tudta a sztorit, de nem foglalkoztunk vele, inkább azzal az öt literes demizsonnal, amit hoztak.
 Na, ebből is sejthető, hogy akit vártam, hogy jöjjön, megint nem tudott jönni. Mint már írtam, ebből sem lesz semmi, ha már ennyire nem akar látni… :( Vasárnap meg mikor elmentem aludni eszembe jutott, hogy nem írtam ki az új suse-t, gép visszakapcsol, nézem skype-on be van jelentkezve. Írtam neki, de nem volt a gépnél, így nem is válaszolt, én meg aludtam inkább.
 És már itt is vagyok, egy pocsék hétfővel a nyakamban, csak remélem, hogy túl fogom élni… Megyek inkább linuxot telepíteni, mint a csajon gondolkodni.


Azt legalább tudom, hogyan kell.

Szólj hozzá!

Címkék: buli csajok

A bejegyzés trackback címe:

https://csalamade.blog.hu/api/trackback/id/tr8189830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása