HTML

Csalamádé

Rövid epizódok egy teljesen érdektelen életből. Ja, és 42.

Friss topikok

  • Taurusz: @Daenerys Targaryen: Akkor cáfoljunk, amit lehet :D Szórakoztató központ nem igazán lennék, ahhoz ... (2019.09.28. 13:24) Baratság - extrák nélkül.
  • Taurusz: Köszi! (2008.07.22. 13:17) Helyzetjelentés
  • Taurusz: Köszi, de az alapelv a lényeg... :D Nem lehetek sikeres ember, mert akkor az nem is én lennék. ... (2008.01.03. 13:24) Kezdőőődik...
  • Taurusz: Nos, köszi, lehet... de én már előző életemben sem hittem a reinkarnációban. (2007.08.06. 22:13) A lényeg.

Linkblog

Nem látta valaki a pajszert?

2007.10.02. 19:57 Taurusz

 Merthogy a hülyeség határait feszegetem. Tudom, én vagyok a hülye, de ennyi jutott. Na, hogy ti is tudjátok, miről van szó (bár már sejthetitek az eddigiek alapján):
 Csütörtökön felhívtam kedves ismerősöm, hogy akkor jön-e vajh a következő buliba. Illetve nem is hívtam fel, hanem csak skype-on beszélgettünk, hogy jön-e, de mikor feltettem a kérdést, lerázott, hogy mennie kell tanulni. Na, szép dolog, de ez van. Tudtam, szombaton lesz vizsgája, ezért nem is zavartam, mondom, még rám fogja… :)
 De tegnap… na, tegnap felhívtam. Beszéltünk egy keveset, éppen kérdezném, hogy akkor mi lesz a hétvégéjével, (nem, még nem adtam fel, ) és még nem is tettem fel a kérdést, mikor mondja, hogy : hú, rögtön visszahív, de valami van. Mondom ok, ez simán belefér. De nem hívott vissza. Aztán ma megcsörögtem, szerintem még dolgozott. Aztán meg visszahívott, mondja, hogy épp vezet, de amint hazaér, felhív. Na, mondom, tök jó, végre valami jó is történik velem… Ez volt 16:58-kor. Várom, hogy felhív-e, a hangulatom meg az utóbbi időben olyan, mint a hullámvasút. Hol nagyon fent, hol nagyon lent.

  Csak el ne hányjam magam…

Szólj hozzá!

Címkék: csajok

A bejegyzés trackback címe:

https://csalamade.blog.hu/api/trackback/id/tr70183934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása