HTML

Csalamádé

Rövid epizódok egy teljesen érdektelen életből. Ja, és 42.

Friss topikok

  • Taurusz: @Daenerys Targaryen: Akkor cáfoljunk, amit lehet :D Szórakoztató központ nem igazán lennék, ahhoz ... (2019.09.28. 13:24) Baratság - extrák nélkül.
  • Taurusz: Köszi! (2008.07.22. 13:17) Helyzetjelentés
  • Taurusz: Köszi, de az alapelv a lényeg... :D Nem lehetek sikeres ember, mert akkor az nem is én lennék. ... (2008.01.03. 13:24) Kezdőőődik...
  • Taurusz: Nos, köszi, lehet... de én már előző életemben sem hittem a reinkarnációban. (2007.08.06. 22:13) A lényeg.

Linkblog

Énekeljünk együtt!

2007.09.27. 23:06 Taurusz

Gyurcsány Ferenc azt üzente,
Azt ő onnan nem sejtette.

Ha még egyszer azt üzeni,
mindnyájunknak el kell menni.
Szavazni!

 Na, de felmerült rögtön a kérdés, hogy kire? Mert ha rá nem, akkor… Ebben Tóta W. Árpád mondta: Két hülye közt minek középen állni? Ha az egyik szerint kétszer kettő öt, a másik szerint meg kilenc, akkor az lenne a korrekt álláspont, hogy kétszer kettő hét? Nem: az négy, akkor is négy, ha ez közelebb áll az egyik hülyéhez.”
 Na, idáig ok, hogy szerintem is. Tehát a figyusz ki van zárva. SZDSZ? Háááát, nem igazán tudtak érdemben semmit felmutatni. Az igazi az lenne, ha végre valóra váltanám a régi álmom, és elkészíteném a neszavazz.hu oldalt. Mert akkor mi is lenne? Azt mondták nekem az okosok (okosabb, mint én, vagy úgy csinál), hogy alkotmányozó nemzetgyűlést kell összehívni. Na, és jöhetnek az új pártok. Ami azért ne legyünk naivak, azok is elkezdenék megpakolni a zsebeiket. Ha meg tele van, jöhet a sógor-koma-jóbarát hatókör kibővítése. Szakértő kormányt! Átvilágítást! Szigorú elszámolást!
Hogy a klasszikust idézzem:
„Ez egy igen bonyolult biztosítási ügy. A szőnyeg alá söpörték az egészet. Mintha
meg sem történt volna. A biztosítás agyafúrt üzlet mostanság. Tudtad, hogy visszaállították a biztosítótársaságok vezetőinek halálbüntetését?
- Tényleg? - csodálkozott Arthur. - Nem tudtam. Milyen bűntett esetén?
Trillian felvonta a szemöldökét.
- Hogyhogy milyen bűntett esetén?
- Ja, értem.” *

 Megnéztem, hogy mennyi a minimálbér, és a képviselői fizetés aránya a környező országokban. Letörő volt. Mi vagyunk a második helyen. Alulról. De akkor miért érezzük úgy, hogy a képviselők túl sok pénzt kapnak? Ja, hogy az csak az alapdíj, arra jön még az utazási támogatás, a lakbértámogatás, a bizottság utáni pénz, a mit tudom én mi? És máris a tízszerese? És azt látjuk, hogy mi nem kapunk szart se? Na, talán ez a baj. Hogy hazudnak, lopnak, csalnak. És hogy nyíltan hülyének néznek minket.

De én csak egy hülye adózó alkalmazott vagyok.


* Douglas Adams: Jobbára Ártalmatlan.

Szólj hozzá!

Címkék: politika

A bejegyzés trackback címe:

https://csalamade.blog.hu/api/trackback/id/tr42179159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása